Grab the widget  IWeb Gator

Khamis, 2 Februari 2012

LAGI KEPALA BABI DILETAKKAN KAT MASJID

Lagi berita yang menggemparkan telah berlaku kat Negeri Selangor. Kes yang sama macam dulu kini berulang lagi. Agak2 sapa la yang letak kat Masjid tu, mesti orang yang sama yang letak dulu kat masjid juga. Orang yang letak tu memang BABI la. Nak provokasi kerajaan Negeri la tu, kononnya bila hassan ali tak jadi exco Agama kes kepala babi terjadi kat selangor, 

 (Gambar: Polis membawa keluar kepala babi yang diletak atas alas kaki masjid Nurul Iman, Rawang)
Rakyat pastinya sudah menjangkakan perkara yang sama macam dulu pasti berulang lagi dan dalangnya sudah tentu orang yang sama, eh silap la, bukan orang Tapi BABi yang sama yang letak, Perangai yang macam nie tak boleh nak panggil orang dah, kita kena panggil dia bABi je...Ingat orang nak terpengaruh dengan dakwaan yang mengatakan ini kerja orang DAP la nie..Rakyat dah paham dan sedia maklum yang ini semua adalah Provokasi semata-mata.
Jangan la ada pihak nak main isu api perkauman disaat rakyat sudah boleh bersatu dibawah Pakatan Rakyat. Semoga pihak yang melakukan Kesalahan nie akan dibalas akan perbuatan nya oleh Allah swt dengan balasan yang setimpal dengan apa yang mereka lakukan. Kepada semua, saya menyeru kepada semua, jika yang melakukan perkara ini orang bukan Islam mari kita sama-sama berdoa semoga ia mendapat Hidayah dari Allah dan jika yang buat kerja jijik nie orang Islam yang jahil tentang agama dan ingin membuat provokasi kita doakan semoaga diberi kesempatan oleh Allah untuk dia bertaubat dan kembali ke pangkal jalan. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan