Grab the widget  IWeb Gator

Khamis, 16 Jun 2011

Utusan Sekali lagi dianggap menghina syariat Islam dengan menyiarkan Satu Kartun di Dalam Akhbar tersebut. Lakaran kartun yang disiarkan Utusan cuba menggambarkan seorang wanita yang mendakwa dirogol dan membuktikan dengan rakaman handphone ditolak tok penghulu kerana tiada empat saksi.
Manakala ketika wanita sama mengadu kepada polis, bukti rakaman rogol menggunakan telefon bimbit diterima.
Sindiran yang menghina itu dipercayai sengaja dicipta selepas PAS menolak ciptaan terbaru pemimpin Umno dengan video seks didakwa mereka membabitkan pemimpin Pakatan Rakyat.
Sedangkan firman Allah SWT dalam Surah an-Nur, ayat 4 bermaksud “Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawa empat saksi, maka sebatlah mereka 80 kali sebat; dan janganlah kamu menerima persaksian mereka itu selama-lamanya; kerana mereka adalah orang-orang yang fasik.”
Jelas sekarang betapa takutnya Umno pada masa ini sehingga terpaksa Membuat pelbagai fitnah bahkan sanggup menghina Syariat islam demi untuk menndapat sokongan. Jelaslah sekarang kepada kita semua pada hari ini siapakah yang peralatkan islam seperti mana yang tertulis dibelakang kenderaan " Jangan Memperalatkan Islam" yang mana stiker ini dikeluarkan Oleh Puhak yang sebenarnya merekalah yang memperalatkan Islam di Negara kita ini.
Jom sama-sama kita menumbangkan Umno dan Barisan nasional yang nampak semakin menzalimi Hak Rakyat dari masa-kesemasa. Semoga Pilihanraya akan datang akan memberikan kemenangan kepada Pas Dan Pakatan Rakyat untuk memerintah malaysia pada masa akan datang demi masa depan yang gemilang untuk Malaysia. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan