Grab the widget  IWeb Gator

Khamis, 26 Julai 2012

Jangan Aibkan Orang

 

Ketua Pemuda PAS, Nasrudin Hassan merayu kepada semua pihak khasnya penyokong Pakatan Rakyat agar jangan menyebarkan gambar Ustaz Fathul Bari Mat Jahaya yang sedang disolek oleh wanita.Gambar itu diambil ketika Fathul Bari dan Nasrudin disolek oleh jurusolek wanita ketika kedua-duanya menyertai debat anjuran Sinar Harian baru-baru ini.Nasrudin berkata "Dengan ini saya merayu gambar yang memaparkan sahabat saya Ustaz Fathul Bari disolek itu dipadamkan dan tidak disebarkan."Kita berpolitik secara matang dan berhemah tanpa perlu kita menyelak keaiban peribadi sesiapa. Sungguhpun saya berbeda pendapat dan berdebat dengan Ustaz Fathul Bari, suka saya tegaskan di sini, ianya tidak menghilangkan rasa hormat saya pada beliau dan saya tidak setuju beliau diaibkan sedemikian rupa," kata Nasrudin.Inilah dia akhlak dan sifat terpuji pemimpin muda gerakkan Islam walaupun berbeda pendapat dan parti tapi Ust Nasrudin tetap hormat dan tidak mau Ust Fathul Bari diaibkan!!!saya amat bersetuju dengan Ust Nasrudin...Anda bagaimana???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan