Grab the widget  IWeb Gator

Ahad, 4 September 2011

Program Bantuan Fakir Miskin dan Anak Yatim 2011.

Program telah diadakan pada 26/08/2011 jam 6.00 Petang di Markas Pas KDAS 3. Seramai 29 anak yatim dan 10 fakir miskin telah mendapat sumbangan pada kali ini. Kami bagi pihak Pas cawangan mengucapkan jutaan terima kasih kepada setiap penyumbang yang terdiri dari Ahli, penyokong dan masyarakat setempat. Semoga usaha murni ini akan mendapat ganjaran Pahala dari Allah swt.
Penyerahan sumbangan telah disempurnakan oleh AF Ustaz Wan Ahmad termizi iaitu merupakan Ketua Urusan Ulamak Pas Tambun. Selepas penyampaian sumbangan, Af Ustaz Wan telah menyampaikan Tazkirah Ringkas kepada semua para hadirin dan diakiri dengan bacaah Tahlil Ringkas sebelum Majlis Iftar pada hari tersebut.
Semoga pada m,asa akan datang akan lebih ramai lagi penyumbang untuk golongan fakir miskin dan Anak-anak yatim untuk kita sama-sama merasai dan menanggung kesusahan yang mereka hadapai. Di kesempatan ini juga Kami ingin Mengucapkan Selamat hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin kepada semua ahli dan penyokong serta penduduk setempat. Segala kesalahan dan kesilapan harap dimaafi. Sedikit Gambar dibawah sepanjang program :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan