Grab the widget  IWeb Gator

Khamis, 16 September 2010

Program Hari Raya


Pada Pagi Hari Raya Aidilfitri 1431 H, seperti biasa Pusat Tarbiyah Pas KDAS 3 mengadakan Solat Sunat Aidilfitri dimarkas. Solat yang bermula jam 8.45 Pagi dimulai dengan sedikit taklimat dari imam yang dijemput iaitu Ustaz Jamnol yang biasa membuat Kuliah di Markas ini.

Selepas mengimamkan Solat, Ustaz seterusnya menyampaikan khutbah Hari raya kepada Para Jemaah Yang Hadir Baik Muslimin dan Juga Muslimat. Solat yang berakhir jam 9.30 Pagi di teruskan dengan Para Jemaah bermaafan antara satu sama lain disertakan edaran risalah oleh petugas Ajk cawangan. Risalah yang dibekalkan olah Pas Kawasan tambun.

Selesai Progaram di Markas, para jemaah terus menjalankan program ziarah dari rumah ke rumah yang diketuai oleh Ustaz jamnol sendiri. Program berjalan dengan lancar tanpa ada sebarang gangguan atau masalah. Program yang berakhir Jam 12.30 T/hari iaitu di rumah saudara Rosli di Sungai Kati. Terima Kasih kepada semua jemaah yang memberikan Kerjasama sepanjang Program. Semoga kita akan teruskan program di tahun hadapan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan